Concept + storytelling + marketing
Trots op deze drie nieuwe campagnebeelden, dito labels te onthullen die we mochten ontwikkelen om te presenteren tijdens de Flower Trails. Deze visuals vormen de visuele ruggengraat van 3 nieuwe veredelingen op de Flower Trials, Dé Europese hoogmis van de creatieve sierteelt.
💜 Maxi Purple (Lavandula)
Maximum power purple. Een knal van kleur en karakter, vertaald in een explosief beeld dat geur en expressie bijna tastbaar maakt. Krachtig, rebels en onmiskenbaar opvallend.
🌿 A’Rome (Laurus)
De klassieke kracht van laurier, heruitgevonden. Met een cleane architecturale beeldtaal, verwijzingen naar Rome en een moderne twist geven we dit aromatische erfgoed een eigentijdse uitstraling, perfect inzetbaar in tuin, keuken of interieur.
🌼 Ciao Ciao! (Gaura)
Een beeld dat voelt als vakantie. Dansende bloemblaadjes, wind in het gras, zon op je huid. Speels, vrolijk en uitnodigend, net als Gaura zelf.
Voor SCHUUN draait visuele communicatie om meer dan esthetiek, het is merkbeleving, sfeer en identiteit in één krachtig beeld. De basis voor een krachtige positionering in tuincentra, verkoop en communicatie.




Onze missie is om talenten te ontwikkelen, innovatieve concepten te stimuleren, en bedrijven te helpen groeien door middel van een holistische benadering die creativiteit en zakelijk inzicht combineert.